بی تو می میرم
 
درباره وبلاگ


سلام دوستای خوبم ممنون که به کلبه عاشقونه من قدم گذاشتین امیدوارم بازم شما رو عاشق تر از روزای قبل اینجا ببینم با تشکر
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 71052
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1

onLoad and onUnload Example

<-PollName->

<-PollItems->

عشق و باز هم عشق
عشق و احساس هه در قلب من است




 

 

نه فقط از تو اگر دل بکنم میمیرم

سایه ات نیز بیفتد به سرم میمیرم



بین جان من و پیراهن من فرقی نیست

هر یکی را که برایت بکنم ...میمیرم



...برق چشمان تو از دور مرا میگیرد

من اگر دست به زلفت بزنم میمیرم



بازی ماهی و گربه است نظر بازی ما

مثل یک تنگ شبی میشکنم میمیرم



روح برخاسته از من ...ته این کوچه بایست

بیش از این دور شوی از بدنم میمیرم



نظرات شما عزیزان:

شیداااااااااا
ساعت18:56---4 تير 1390
وبلاگ زیبایی داری منتظرحضور گرمتون هستمم

....
ساعت9:41---19 خرداد 1390
سلان ممنون که بهم سر زدی لینکتون کردک بازم سر بزنید

باران
ساعت16:12---13 خرداد 1390
تمام راهها را بسوی جاده ی تنهایی می پویم

و در اضطراب گلبوته های جدایی ,

چشمانم را بسوی صداقت پروانه های شهر عشق , آذین می بندم .

به تو فکر می کنم که چگونه در گلزار وجودم , آشیان کردی

و بر تاروپود تنم حروف عشق را ترنم نمودی .

پس باورم کن که به وسعت دریا و به اندازه ی زیبایی چشمانت
هنوز در من شمعی روشن است .

و من...

در انتهای غروب , نگاهم را بسوی مشرق چشمانت دوخته ام

تا مگر بازتاب صداقتمان در دستان

تو تجلی کند ....!!!


باران
ساعت16:11---13 خرداد 1390
گذشته در چشمانم مانده است

عبور ثانیه ها ی رد شده در تمام نگاه هایم مشهود است

چشمانت را با شقاوت تمام به روی حقایق بستی

صبور میمانم و بی تفاوت می گذرم

که نفهمی هنوز هم دوستت دارم


rain
ساعت12:14---12 خرداد 1390
سلام.وبلاگ قشنگی دارین!اگه با تبادل لینک موافقین بهم خبر بدین!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, :: 11:39 ::  نويسنده : محسن